Υποκριτική - Αυτοσχεδιασμός

Ο κεντρικός άξονας του μαθήματος στηρίζεται στην εξής αρχή: «από την συνειδητή κατάκτηση της τεχνικής στην ασυνείδητη χρήση της».
Λένα Φιλίπποβα

Το μάθημα στοχεύει στην όσο το δυνατόν καλύτερη συνειδητοποίηση του κειμένου, τόσο αυτού που μιλά, όσο κι αυτού που ακούει, και παράλληλα στην ενεργή παρουσία των εκπαιδευόμενων στο "εδώ" και το "τώρα".

Στο μάθημα γίνονται συγκεκριμένες ασκήσεις που βοηθούν στην κατανόηση και απεύθυνση του θεατρικού κειμένου, στην επικοινωνία και στήριξη του συνόλου-και όχι της μονάδας-και στην ενεργοποίηση των αισθήσεων και της φαντασίας, με αφετηρία όμως το συγκεκριμένο, πραγματικό τόπο και χρόνο του κάθε φορά παρόντος.
Μαρία Κεχαγιόγλου

Δήμητρα Χατούπη

Δήμητρα Χατούπη

Γεώργιος Αδαμαντιάδης

Γεώργιος Αδαμαντιάδης

Βασίλης Ανδρέου

Βασίλης Ανδρέου

Κατερίνα Ευαγγελάτου

Κατερίνα Ευαγγελάτου

Έφη Θεοδώρου

Έφη Θεοδώρου

Σίμος Κακάλας

Σίμος Κακάλας

Δημήτρης Καραντζάς

Δημήτρης Καραντζάς

Μαρία Κεχαγιόγλου

Μαρία Κεχαγιόγλου

Γεωργία Μαυραγάνη

Γεωργία Μαυραγάνη

Γιώργος Συμεωνίδης

Γιώργος Συμεωνίδης

Σταύρος Τσακίρης

Σταύρος Τσακίρης

Subscribe to this RSS feed

NEA