Nέα

Παραστάσεις αποφοίτων της σχολής θεάτρου "δήλος" 2011

Πληροφοριες:

  • Δύο Θεατρικές παραστάσεις
  • Ημε/νία: -
  • Διεύθυνση:Χώρος Θεατρικών Εκδηλώσεων «δήλος» -Σχολή Θεάτρου "δήλος"- Δήμητρα Χατούπη Ελευσινίων 11Α , Μεταξουργείο
  • Παρόν στην εκδήλωση θα είναι και ο συγγραφέας του έργου

Δύο θεατρικές παραστάσεις
«Δεσποινίς Τζούλια» του Αύγουστου Στρίντμπεργκ
«Πατέρας» του Αύγουστου Στρίντμπεργκ
12 Οκτωβρίου - 20 Νοεμβρίου 2011

 

«Δεσποινίς Τζούλια»
του Αύγουστου Στρίντμπεργκ

Η "Δεσποινίς Τζούλια" είναι ένα από τα γνωστότερα και πιο χαρακτηριστικά έργα του Σουηδού δραματουργού Στρίντμπεργκ.  Γράφεται το 1888 και παρουσιάζεται πρώτη φορά το 1904. Συγκαταλέγεται ανάμεσα στα σπουδαία έργα του.  Το έργο εισάγει την τεχνική του συγγραφέα της «σκηνής δράσης», όπου οι πράξεις έχουν καταργηθεί και συμπυκνώνει την δράση και την εξέλιξή της σε μία πράξη διατηρώντας την ενότητα χώρου και χρόνου).  Το έργο αναφέρεται στη διαμάχη των δύο φύλων για την κυριαρχία η οποία εντείνεται μέσα από τη σύγκρουση των δύο αντίθετων κοινωνικών τάξεων.

Read more...

Οι Νύφες της φωτογραφίας

Πληροφοριες:

  • Ημε/νία: - -
  • Διεύθυνση:Χώρος θεατρικών εκδηλώσεων «δήλος» Ελευσινίων 11 Α, μετρό Μεταξουργείο.
  • Είσοδος Ελεύθερη
  • Απαραίτητη η κράτηση θέσεων
  • Πληροφορίες - κρατήσεις θέσεων: τηλ.210-5203.562 (ΔΕ-ΠΑ: 12.00-20:00), 6985-745521

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
30 Νοεμβρίου, 1 και 2 Δεκεμβρίου 2012


1922: Εφτακόσιες γυναίκες αφήνουν την Ανατολή
για τα αμπάρια μιας αδιέξοδης πλωτής πολιτείας

Read more...

Μεταμόρφωση

Πληροφοριες:

  • Ημε/νία:
  • Διεύθυνση:Στο Κέντρο Λόγου και Τέχνης 104

21 παράλληλες θεατρικές δράσεις με θέμα τη μεταμόρφωση. Οι σπουδαστές του 3ου έτους της Σχολής Θεάτρου «δήλος», με την καθοδήγηση της Νικολέτας Ξεναρίου παρουσίασαν, στο πλαίσιο του μαθήματος κίνησης και χορού, τη «Μεταφόρμωση».

ozio_gallery_nano
Ozio Gallery made with ❤ by turismo.eu/fuerteventura

Read more...

Θεατρικό Αναλόγιο-THE WALK OF FAME

Πληροφοριες:

  • Ημε/νία:
  • Διεύθυνση: Κέντρο λόγου και Τέχνης 104, Θεμιστοκλέους 104, Εξάρχεια

Η Σχολή Θεάτρου «δήλος» - Δήμητρα Χατούπη παράλληλη με την εκπαιδευτική διαδικασία συνεχίζει σταθερά την οργάνωση παρουσιάσεων θεατρικών αναλογίων, που φέρνουν σε επαφή τους σπουδαστές της σχολής με ένα ευρύ κοινό.
Αυτή τη φορά πρόκειται για ένα δρώμενο με τίτλο «The walk of fame», σε σκηνοθετική επιμέλεια του καθηγητή της σχολής Βασίλη Ανδρέου με τη συμμετοχή σπουδαστών του β΄ έτους.

Read more...

«Σαιξπηριάδα: Ένα Σονέτο του Δρόμου»

Πληροφοριες:

  • Ημε/νία:
  • Διεύθυνση:Στον κήπο του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων (τηλ: 2103252214, Ερμού 134-136, Θησείο)
  • Είσοδος Ελέυθερη
  • Διάρκεια Παράστασης 60΄ λεπτά

Η Σχολή Θεάτρου «δήλος»-Δήμητρα Χατούπη, στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια θεατρικά αναλόγια με διάφορα θέματα και με συμμετοχή σπουδαστών της σχολής.

 Αυτή τη φορά πρόκειται για ένα δρώμενο με τίτλο «Σαιξπηριάδα: Ένα Σονέτο του Δρόμου», σε σκηνοθετική επιμέλεια του καθηγητή της σχολής Βασίλη Ανδρέου με τη συμμετοχή σπουδαστών του β’ έτους.

 Ζούμε σε μια εποχή που η φωνή πρέπει να ακουστεί ως κραυγή χαράς και αγάπης, διαφορετικά θα γίνει μόνο θρήνος.  Απέναντι στα δύσκολα, μια ομάδα ανθρώπων κατηφορίζει και μας πλησιάζει.  Είναι άνθρωποι του λεγόμενου περιθωρίου.  Άστεγοι, πόρνες, ναρκομανείς, αλκοολικοί, τρελοί, ζητιάνοι.  Εκεί που περιμένεις να σου ζητήσουν ευρώ ή να σε ενοχλήσουν, αυτοί αρθρώνουν τη σαιξπηρική γλώσσα και καμώνονται τα σοφά και νόστιμά του τεχνάσματα μόνο και μόνο για να ζήσουν.  Οι σπουδαστές της ‘δήλος’ παρουσιάζουν σπαράγματα σκηνών και λέξεων του Σαίξπηρ με θεατρικότητα και συσχετισμό με τις ανάγκες των απλών ανθρώπων του περιθωρίου.  Δοκιμάζουν την παρατήρηση και το ένστικτό τους πάνω στα πλάσματα αυτά και προσπαθούν να τα δικαιώσουν.  

 

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Συντονισμός: Βασίλης Ανδρέου (διδάσκων υποκριτικής)

Διανομή:
Μακμπέθ: Ζωή Κατσαμάνη (Μάγισσα Β΄, Μάγισσα Γ΄), Κατερίνα Πρωτονοταρίου (Μάγισσα Α’, Μάγισσα Γ’), Μαριλένα Καλαϊτζαντωνάκη (Εκάτη)
Ρωμαίος και Ιουλιέτα:  Άννα Χανιώτη (Ιουλιέτα), Νίκος Κουρνιάτης (Ρωμαίος)
Όνειρο Καλοκαιρινής Νύκτας: Χριστίνα Μαριάνου (Πουκ)
Δύο Άρχοντες από τη Βερόνα: Τάσος Προβής (Πρωτέας), Νίκος Κουρνιάτης (Θούριος)
Αγάπης Αγώνας Άγονος: Θωμάς Καζάσης (Αρμάδο), Τάσος Προβής (Σκνίπας)
Τρικυμία: Έμα Μαυρέλη (Πρόσπερο)
Άμλετ: Ελένη Βαϊτσου (Άμλετ)
Τρικυμία: Βαγγέλης Γαβριήλ (Δήμητρα)
Κοριολανός: Ελένη Βαΐτσου (Υπηρέτης β΄), Ισμήνη Κακούρα-Βαρακλή (Υπηρέτης α΄)
Κλεοπάτρα: Άννα-Μαρία Βέλλη (Κλεοπάτρα), Βαγγέλης Γαβριήλ (Αντώνιος)
Τρικυμία: Βαγγέλης Γαβριήλ (Δήμητρα)
Κοριολανός:  Ελένη Βαΐτσου (Υπηρέτης β΄), Ισμήνη Κακούρα (Υπηρέτης α΄)
Κλεοπάτρα:  Άννα-Μαρία Βέλλη (Κλεοπάτρα), Βαγγέλης Γαβριήλ (Αντώνιος)

 

 

Η σχολή θεάτρου «δήλος» ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2003, με φιλοδοξία να αποτελέσει ένα χώρο πολυφωνίας και πλουραλιστικής δημιουργικότητας. Φιλοδοξεί να δώσει στους σπουδαστές της γνώση θεάτρου, κινηματογράφου και τηλεόρασης πιστεύοντας ότι οι απόφοιτοί της πρέπει να αντιμετωπίζουν με την ίδια σοβαρότητα κάθε χώρο εργασίας και δημιουργίας και κάθε πτυχή της υποκριτικής τέχνης. Τη σχολή θεάτρου «δήλος» διευθύνει η Δήμητρα Χατούπη. Η πιο πολύπλευρη και πολυφωνική ομάδα διδασκόντων αναλαμβάνει να οδηγήσει τους σπουδαστές στα μονοπάτια της τέχνης του θεάτρου.

ozio_gallery_nano
Ozio Gallery made with ❤ by turismo.eu/fuerteventura
Read more...

"Ελαφρά VS Ρεμπέτικα"

Πληροφοριες

  • Ημε/νία:
  • Διεύθυνση:Ιανός

Τι κοινό μπορεί να έχει ο Σακελλαρίδης με τον Ανέστη Δελλιά, ο Βαμβακάρης με τον Αττίκ και ο Παπαιωάννου με τον Γιαννίδη?
Αυτά τα δύο εντελώς εχθρικά είδη τραγουδιού,καθρεφτίζοντας την κοινωνική διαστρωμάτωση της εποχής τους,έχουν άραγε κοινά σημεία,συγγενικό αίσθημα ή είναι δύο άκρα που δεν πλησιάστηκαν ποτέ?Και πως μας αγγίζουν και μας συγκινούν σήμερα αυτά τα τραγούδια?
Σ αυτές τις ερωτήσεις θα επιχειρήσουν να απαντήσουν τραγουδώντας οι σπουδαστές του Β Έτους της Δραματικής Σχολής Δήλος της Δ.Χατούπη στην Παράσταση-Παρουσίαση Ελαφρά VS Ρεμπέτικα.
Θα ακουστούν τραγούδια των  Παπαιωάννου,Αττίκ,Γιαννίδη,Δελιά,Σακελλαρίδη,Σκαρβέλη,Βαμβακάρη,Χατζηαποστόλου,Τσιτσάνη,Τούντα,καθώς και ποιήματα των Μ.Λουντέμη Μ.Πολυδούρη,Ν.Λαπαθιώτη κ.α.

Η δραματική σχολή ΔΗΛΟΣ επιχειρεί να ανιχνεύσει ποια είναι τα κοινά του Σακελλαρίδη με τον Ανέστη Δελλιά και του Βαμβακάρη με τον Αττίκ. Βιβλιοπωλείο Ιανός, 14/06, στις 21.00 με ελεύθερη είσοδο.
Ελαφρά  VS Ρεμπέτικα

Διδασκαλία,πιάνο:Χρίστος Θεοδώρου

Ενδυματολογική επιμέλεια:Μάριος  Ράμμος
Φωτογραφία αφίσας και δελτίου τύπου:Χριστίνα Σιδηροπούλου

Τραγουδούν οι σπουδαστές του Β έτους της Δραματικής Σχολής Δήλος:

Οδυσσέας Ι. Κωνσταντίνου
ΜάρωΘεοδοσίου
Χριστιάνα Πανοπούλου
ΜαντώΚεραμυδά
ΓιούληΑθουσάκη
ΠερσεφόνηΓεραγγέλου
Μιχάλης Κασιμάτης
Χρήστος Κατσουλιέρης
Μαρένια Καραγιάννη
Στέλλα Αυγουστίδου
Αγγελίνα Κλαυδιανού
Δέσποινα Γεωργοσοπούλου
Ιωάννα Λέκκα
ΜάριοςΡάμμος
ΝτίνοςΦλώρος
ΓιάννηςΚοκολάκης
ΓιάννηςΤσάκωνας
Ιωάννα Ντόβολου
ΑγγελικήΚουρνιδάκη
Έμη Μαυρίκα
ΝεφέληΤουλιάτου
ΝεφέληΧρυσοβέργη
Φένια Σχοινά
Χριστίνα Σιδηροπούλου
Νικολάια Τριανταφύλλου
Χριστίνα Κοροβίλα
Μαριάννα Λιανού
Γεωργία Μητροπούλου
Γιάννα Σωτηροπούλου

Read more...

"Δεν έχει ωραίες εικόνες", της Γερτρούδης Στάιν

Πληροφοριες:

  • Ημε/νία: - -
  • Διεύθυνση: στο χώρο Θεατρικών Εκδηλώσεων της σχολής Δήλος

Το έργο «Δεν Έχει Ωραίες Εικόνες» παρουσιάζεται από την Πάνδημο Ηώ, από 29 Νοεμβρίου έως και 8 Δεκεμβρίου για λίγες μόνο παραστάσεις, στο χώρο Θεατρικών Εκδηλώσεων της σχολής. Σημειώνεται ότι το έργο παρουσιάστηκε με επιτυχία τον Οκτώβριο, στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης.


Το θεατρικό κείμενο «Δεν Έχει Ωραίες Εικόνες» γράφτηκε μεταξύ 1908 - 1912 και είναι το πρώτο θεατρικό κείμενο της Γερτρούδης Στάιν που ανεβαίνει στην Ελλάδα. 


Την παράσταση σκηνοθετεί η Μαριάννα Κάλμπαρη. Τον μοναδικό ρόλο ερμηνεύει η Δήμητρα Χατούπη. Η μετάφραση είναι του Αντώνη Γαλέου, τα σκηνικά και κοστούμια του Κωνσταντίνου Ζαμάνη, ο Νέστωρ Κοψιδάς έχει αναλάβει τη μουσική επιμέλεια, την κίνηση επιμελείται και συμμετέχει η Μαρίζα Τσίγκα και τους φωτισμούς σχεδίασε ο Γιώργος Τέλλος.

Read more...

"Chat" του Γουστάβο Οτ - Θεατρικό Αναλόγιο

Πληροφοριες:

  • Ημε/νία: - -
  • Διεύθυνση:Ινστιτούτο Θερβάντες, Μητροπόλεως 23, Αθήνα
  • Παρόν στην εκδήλωση θα είναι και ο συγγραφέας του έργου

Πόσο απέχει η ζωή μας από την κόλαση;
Πόσο μακριά από το Πακιστάν βρίσκεται η Νέα Υόρκη;
Πόσες κινήσεις χρειάζονται για να βρεις εραστή, να υιοθετήσεις παιδί, να κάνεις φίλους, να αγοράσεις όπλα, να κερδίσεις χρήματα, να χάσεις τη ζωή σου;
Το πολύ 2 κλικ!

 

Το έργο του πολυβραβευμένου και πολυμεταφρασμένου θεατρικού συγγραφέα Γουστάβο Οτ (Gustavo Ott) "Chat" παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.  Αποσπάσματα του έργου του Chat, θα αναγνώσουν σε μορφή θεατρικού αναλογίου, οι σπουδαστές της σχολής θεάτρου «δήλος».  Παρών στην εκδήλωση θα είναι και ο συγγραφέας του έργου.

  • Μεταφραστική επιμέλεια: Μαρία Χατζηεμμανουήλ
  • Μεταφραστική ομάδα του Chat: Σεμινάριο θεατρικής μετάφρασης στο Ινστιτούτο Ισπανικής Γλώσσας, Abanico 2008: Κλεοπάτρα Ελαιοτριβιάρη, Δάειρα Ζιούβα, Ζίνα Κουφοπούλου, Καλλιρρόη Τσολακίδου, Σταμάτης Πολενάκης, Αυγή Σαράφη, Ιωάννα Λαζοπούλου
  • Η σκηνοθετική επιμέλεια του θεατρικού αναλογίου είναι της Γεωργίας Μαυραγάνη.
  • Διανομή: Βάσια Βαλκανιώτη, Αφροδίτη Ευαγγελάτου, Άλκης Ζούπας, Ράνια Καπετανάκη, Σάββας Κοντός, Τζίνα Κούρτογλου, Δήμητρα Λημνιού, Νάνσυ Μπούκλη, Στέλλα Νούλη, Λευτέρης Παπακώστας, Ηλίας Παρασκευόπουλος, Ειρήνη Ρουμελιωτάκη, Λία Τσάνα, Φράγκος Χρυσοβαλάντης.

Θα ακολουθήσει συζήτηση με τον συγγραφέα του CHAT Γουστάβο Οτ.
Επίσης, ο ηθοποιός Νίκος Ιορδανίδης θα μιλήσει για το έργο του Γουστάβο Οτ «Η τρυφερή σου μολότωφ», που θα ανέβει τον Μάρτιο 2010 στο θέατρο Στούντιο Μαυρομιχάλη.

 

Chat : ενα κοντσερτο για 4PC και 12 Σολιστες

 

Πόσο απέχει η ζωή μας από την κόλαση;  Πόσο μακριά από το Πακιστάν βρίσκεται η Νέα Υόρκη;  Πόσες κινήσεις χρειάζονται για να βρεις εραστή, να υιοθετήσεις παιδί, να κάνεις φίλους, να αγοράσεις όπλα, να κερδίσεις χρήματα, να χάσεις τη ζωή σου;  Το πολύ 2 κλικ!  Μπαίνεις στο Chat και ένας νέος κόσμος σε περιμένει.  Η πραγματική ζωή μπερδεύεται με την εικονική, ό,τι δε βρίσκεις στη γη δεν περιμένεις πια να το βρεις στον παράδεισο αλλά στο διαδίκτυο, η μοναξιά έχει όνομα, η συντροφιά έχει ψευδώνυμο, η ανωνυμία σώζει τους ένοχους, δεν υπάρχουν αθώοι, μόνο άγνοια που δε συγχωρείται, άγνοια που πληρώνεται, η άγνοια των μελλοντικών αγνοούμενων.

Πέντε ιστορίες εικονικής πραγματικότητας και αληθινής ζωής.  Γύρω τους ένα πλήθος άλλες, χιλιάδες κλικ ανάμεσα στην αλήθεια και το ψέμα, στο όνειρο και τον εφιάλτη.  Πέντε ιστορίες με κακό τέλος, ιστορίες τρέλας και ελπίδας, έρωτα και αρρώστιας, φανατισμού και θανάτου με πρωταγωνιστές εμάς, τα παιδιά μας, τους γείτονές μας, το μικρό μας ασφαλές σύμπαν.  Πόσο απέχουν σήμερα όλα από όλους; Δύο κλικ!  Ή μήπως μόνο ένα;  Το κλικ στην εξώπορτα της ψυχής μας, το κλικ που μας αφήνει έξω από τον πραγματικό κόσμο, μέσα στο σκοτεινό δωμάτιο με μοναδικό φως τον καινούργιο ήλιο: την οθόνη του υπολογιστή μας.

 

 

ΓουστAβο Οτ (Gustavo Ott)

 

Έχει γράψει 24 έργα, που δημοσιεύονται στο διαδίκτυο, στην προσωπική του ιστοσελίδα www.gustavoott.com.ar τόσο στο πρωτότυπο, όσο και στις μεταφράσεις τους σε 14 γλώσσες (Αγγλική, Ιταλική, Γερμανική, Γαλλική, Δανική, Ρωσική, Τσεχική, Πορτογαλική, Πολωνική, Ουγγρική, Ιαπωνική, Καταλανική, Κρεολική και Ελληνική).  Παραστάσεις των έργων του δίνονται με επιτυχία σε πολλές χώρες της Αμερικής, της Ευρώπης και της Ασίας.
Στα έργα του ασχολείται με θέματα σύγχρονα, κοινωνικά και πολιτικά.  Διακρίνεται για την ποικιλία στη δραματουργική του γραφή, τις σύνθετες φόρμες και τα ανατρεπτικά φινάλε.  Τον απασχολεί ιδιαίτερα η σύγχρονη κοινωνία, οι κίνδυνοι από το ίντερνετ, η τρομολαγνεία, η αποξένωση, η αγωνία για επιτυχία και καταξίωση, ο έρπων φασισμός της καθημερινότητας, η υποκρισία στις ανθρώπινες σχέσεις, η έλλειψη ταυτότητας, ο ρόλος της τέχνης στον σύγχρονο κόσμο.

Το 1992 ιδρύει στο Καράκας το Θέατρο San Martin του οποίου είναι καλλιτεχνικός διευθυντής και σκηνοθέτης μέχρι σήμερα. Έχει τιμηθεί μεταξύ άλλων με τα εξής βραβεία: Διεθνές Βραβείο Δραματουργίας Τίρσο δε Μολίνα (Ισπανία, 1998) για το έργο του 80 Dientes, 4 Metros y 200 Kilos (80 δόντια, 4 μέτρα και 200 κιλά)∙ Διεθνές Βραβείο Ricardo López Aranda (Ισπανία, 2003) για το έργο Η τρυφερή σου μολότοφ· Β' Βραβείο στον Διεθνή διαγωνισμό Σύγχρονης Δημιουργίας  και Ανανεωτικής Δραματουργίας του ΙΑΕΜ στο Καράκας το 2006 για το έργο του 120 vidas x minuto (120 ζωές το λεπτό)· Β' Βραβείο Δραματουργίας του Torreperogil (Ισπανία, 2007) για το έργο Monstruos en el closet, ogros bajo la cama (Τέρατα μεσ’ στη ντουλάπα, δράκοι κάτω απ’ το κρεβάτι) και με πολλά άλλα βραβεία, εθνικά και διεθνή.

Το 2002-2003 επελέγη για να συμμετάσχει στο πρόγραμμα "New Works Now!" του Public Theater της Νέας Υόρκης με τα έργα 80 dientes... και Dos amores y un bicho (Δυο αγάπες κι ένα ζωύφιο) καθώς επίσης και στο Πρόγραμμα Δραματουργίας La Mousson D’Ete στη Γαλλία και La Mousson a Paris στην Κομεντί Φρανσαίζ, και στις δύο περιπτώσεις με το έργο Photomatón. Το 2005 παρουσιάστηκε ξανά το έργο Δυο αγάπες... στο Στούντιο της Κομεντί Φρανσαίζ. Συμμετείχε στο Διεθνές Πρόγραμμα Θεατρικής Γραφής του Πανεπιστημίου της Αϊόβα το 1993 και της Residence Internationale Aux Recollets στο Παρίσι το 2006.

Read more...
Subscribe to this RSS feed
  1. Lorem ipsum dolor
  2. Sample tab 1
  3. Sample tab 2

Donec ullamcorper nulla non metus auctor fringilla. Sed posuere consectetur est at lobortis. Maecenas faucibus mollis interdum. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio sem nec elit. Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Maecenas sed diam eget risus varius blandit sit amet non magna. Aenean eu leo quam. Pellentesque ornare sem lacinia quam venenatis vestibulum. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet. Maecenas sed diam eget risus varius blandit sit amet non magna. Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio sem nec elit. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur blandit tempus porttitor. Curabitur blandit tempus porttitor. Etiam porta sem malesuada magna mollis euismod. Nullam quis risus eget urna mollis ornare vel eu leo.

Donec ullamcorper nulla non metus auctor fringilla. Sed posuere consectetur est at lobortis. Maecenas faucibus mollis interdum. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio sem nec elit. Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Maecenas sed diam eget risus varius blandit sit amet non magna. Aenean eu leo quam. Pellentesque ornare sem lacinia quam venenatis vestibulum. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet. Maecenas sed diam eget risus varius blandit sit amet non magna. Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio sem nec elit. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur blandit tempus porttitor. Curabitur blandit tempus porttitor. Etiam porta sem malesuada magna mollis euismod. Nullam quis risus eget urna mollis ornare vel eu leo.

Donec ullamcorper nulla non metus auctor fringilla. Sed posuere consectetur est at lobortis. Maecenas faucibus mollis interdum. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio sem nec elit. Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Maecenas sed diam eget risus varius blandit sit amet non magna. Aenean eu leo quam. Pellentesque ornare sem lacinia quam venenatis vestibulum. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet. Maecenas sed diam eget risus varius blandit sit amet non magna. Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio sem nec elit. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur blandit tempus porttitor. Curabitur blandit tempus porttitor. Etiam porta sem malesuada magna mollis euismod. Nullam quis risus eget urna mollis ornare vel eu leo.

next
prev