Η Κατερίνα Γεβετζή είναι χορεύτρια, χορογράφος και καθηγήτρια χορού. Είναι αριστούχος απόφοιτη της Ανώτερης Επαγγελματικής Σχολής Χορού «Νίκη Κονταξάκη» και της Ακαδημίας SEAD (Salzburg Experimenatl Academy of Dance) της Αυστρίας. Έχει, επίσης, σπουδάσει Κλασική Φιλολογία στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και την τρέχουσα περίοδο είναι μεταπτυχιακή φοιτήτρια του τμήματος Θεωρία και Ιστορία της Τέχνης της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών. Έχοντας ως έδρα τη Βιέννη έως το 2015 συνεργάστηκε για δύο χρόνια με τις ομάδες Flowmotion Dance Company και Transitheart Productions και με την Εθνική Όπερα του Βερολίνου. Στην Ελλάδα έχει συνεργαστεί ως χορεύτρια με τους/τις: Μαρία Κολιοπούλου, Μαριέλα Νέστορα, Σάνια Στριμπάκου, Αντιγόνη Γύρα, Αθανασία Κανελλοπούλου, Κοσμά Κοσμόπουλο, Ελισάβετ Πλιακοστάθη, Μαίρη Παρδαλάκη, Ermira Goro, Willi Dorner κ.ά. Διδάσκει σύγχρονο χορό και είναι συντονίστρια εκπαιδευτικών καλλιτεχνικών προγραμμάτων, όπως το διαπολιτισμικό φυτώριο όπερας CoOPERAtive των Εκπαιδευτικών και Κοινωνικών Δράσεων της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. Ασχολείται με τον συμπεριληπτικό χορό στα πλαίσια του οργανισμού Liminal, όπου συντονίζει εργαστήρια και χορογραφεί για την ομάδα χορού Artogether. Εργάζεται, επίσης, στο θέατρο ως χορογράφος. Έχει συνεργαστεί με σκηνοθέτες όπως Αργύρης Ξάφης (Έτσι Πεθαίνουμε, ταινία), Κώστας Παπακωνσταντίνου (Ο Γάμος, Βόυτσεκ, Ηρακλείδες), Σοφία Καραγιάννη (Ο Κατά Φαντασίαν Ασθενής), Θανάσης Μεγαλόπουλος (Η Εκδρομή), Φοίβος Συμεωνίδης (Δίπλα -Δίπλα), Νικίτα Μιλιβόγιεβιτς (Πέρσες, το ταξίδι των ψυχών), Ελισσαίος Βλάχος (Διατί η Μηλιά δεν έγινε Μηλέα) κ. ά. Κατά τα έτη 2022-2024 συνεργάστηκε με το Εθνικό Θέατρο στα Φώτα της Πόλης ως βοηθός της σκηνοθέτιδας Αμάλια Μπένετ και ως ερμηνεύτρια. Την τρέχουσα σεζόν συνεργάζεται με τους/τις χορογράφους Μαρία Κολιοπούλου, Μαίρη Παρδαλάκη, Ελισάβετ Πλιακοστάθη και Σπύρο Κουβαρά καθώς και με την Εθνική Λυρική Σκηνή στην όπερα Ο Πύργος του Κυανοπώγωνα σε σκηνοθεσία του Θέμελη Γλυνάτση.