skip to Main Content
Κωνσταντίνος Ντέλλας

Ο Κωνσταντίνος Ντέλλας γεννήθηκε στον Πειραιά το 1976. Αποφοίτησε από την Ανωτέρα Εκκλησιαστική Σχολή Αθηνών και σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Βασίλη Διαμαντόπουλου.

Έχει κάνει σπουδές σε πιάνο, ούτι, παραδοσιακό τραγούδι, παραδοσιακά κρουστά και Βυζαντινή μουσική. Έχει υπάρξει δάσκαλος παραδοσιακών χορών για είκοσι χρόνια στο Λύκειο των Ελληνίδων και άλλους φορείς. Έχει κάνει εργαστήρια πάνω στον Χορό της τραγωδίας στο Λύκειο της Επιδαύρου, σε ομάδες ηθοποιών και χορευτών και στην ελληνική θεατρική ομάδα της Ζυρίχης. Έχει υπάρξει σκηνοθέτης της θεατρικής ομάδας φοιτητών του Δήμου Σπάτων “Τέταρτο Κουδούνι”, της θεατρικής ομάδας του Λυκείου των Ελληνίδων Αθηνών και της θεατρικής ομάδας των υπαλλήλων της Τράπεζας Πειραιώς. Ως μέλος της Ομάδας παραστάσεων του Λυκείου των Ελληνίδων Αθηνών, έχει συμμετάσχει σε παραστάσεις σε Ελλάδα, Κίνα, Μαρόκο, Αίγυπτο και Γαλλία. 

  • Αντιγόνη του Σοφοκλή  [Ιταλία 2019 | στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Mittelfest, με τη συμμετοχή κατοίκων του Cividale del Friuli ]
  • “Χτίζοντας το Χορό της τραγωδίας” workshop [Πήλιο 2019 | Κατασκήνωση του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση]
  • Το παιχνίδι της σφαγής του Eugene Ionesco [Αθήνα 2019, Θέατρο Βαφείο-Λάκης Καραλής | θεατρική ομάδα του Πολιτιστικού Κέντρου  υπαλλήλων τράπεζας Πειραιώs]
  • Μωσαϊκό – performance βασισμένη σε άρθρα, μαρτυρίες και συνεντεύξεις κατοίκων από Αθήνα, Αλεξάνδρεια και Βηρυτο [Αθήνα 2019, στο πλαίσιο του Youth Festival της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών Ιδρύματος Ωνάσση Onassis Cultural Centre  Athens | ομάδα μαθητών Γενικού Λυκείου Μαραθώνα]
  • Αντιγόνη του Σοφοκλή  [Επίδαυρος 2018, Μικρό θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου με τη συμμετοχή κατοίκων των χωριών της Επιδαύρου]
  • “Ο κύκλος και η τελεία” – workshop με σπουδαστές και απόφοιτους δραματικών σχολών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, στα πλαίσια του Λυκείου Επιδαύρου [Επίδαυρος 2017]
  • “Η κοινότητα και η δύναμή της: μελετώντας την ισχύ του κύκλου” workshop με τα μέλη της ελληνικής θεατρικής ομάδας Prova ZH [Ζυρίχη 2017]
  •  Ο Έλλην Βρυκόλαξ [reloaded]  – παράσταση βασισμένη σε ημερολόγια περιηγητών στην προεπαναστατική Ελλάδα και κείμενα της ελληνικής γραμματείας πάνω στο φαινόμενο του βρυκολακιάσματος στην ελληνική παράδοση [Αθήνα, Γιάννενα, Δημητσάνα, Τήνος 2017 | παραγωγή του Πολιτιστικού Ιδρύματος Τράπεζας Πειραιώς]
  • ΠΙΚ-ΝΙΚ [the urban version] – εγκατάσταση στη Στοά Αρσάκη με τη συμμετοχή κατοίκων της Αθήνας installation_performance with the participation of citizens of Athens
  • [Αθήνα 2017| Removement Athens – NEON]
  • Ματωμένος Γάμος [μια υπαρξιακή τραγωδία] του F.G.Lorca  [Αθήνα 2017, Από Μηχανής Θέατρο]
  • Insomnia Greca , τρεις μεταμεσονύχτιες εμπειρίες – σύνολο site specific performances και εγκαταστάσεων με κύριο άξονα την έννοια “ξένος” πο πραγματοποιήθηκαν τρεις νύχτες του χρόνου [προπαραμονή Χριστουγέννων, Κυριακή της Αποκριάς και Μεγάλη Πέμπτη] από τα μεσάνυχτα έως τις 4 τα ξημερώματα [Πειραιάς 2016_2017, Δημοτικό Θέατρο Πειραιά | με τη συμμετοχή 80 ηθοποιών, χορευτών, μουσικών, σκηνογράφων και οδηγών κοινού]
  • Ηλέκτρα [το τελευταίο αίμα] του Σοφοκλή [Αθήνα 2015 | Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν,  στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου]
  • I have a dream – performance βασισμένη σε κείμενα από την παγκόσμια λογοτεχνία, ποίηση, κινηματογράφο, μουσική επιστήμες πάνω στην έννοια των ονείρων [Αθήνα 2015 | βιβλιοπωλείο Ιανός]
  • Ο Έλλην Βρυκόλαξ παράσταση βασισμένη σε ημερολόγια περιηγητών στην προεπαναστατική Ελλάδα και κείμενα της ελληνικής γραμματείας πάνω στο φαινόμενο του βρυκολακιάσματος στην ελληνική παράδοση [Αθήνα 2015 | Μουσείο Μπενάκη]
  • Ο Έλλην Βρυκόλαξ παράσταση βασισμένη σε ημερολόγια περιηγητών στην προεπαναστατική Ελλάδα και κείμενα της ελληνικής γραμματείας πάνω στο φαινόμενο του βρυκολακιάσματος στην ελληνική παράδοση [Πειραιάς, Σαντορίνη, Σίφνος 2014 | Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, SAF Βλυχάδα Σαντορίνη, Μοναστήρι Παναγίας των Φυρρογείων ]
  • Ο Έλλην Βρυκόλαξ παράσταση βασισμένη σε ημερολόγια περιηγητών στην προεπαναστατική Ελλάδα και κείμενα της ελληνικής γραμματείας πάνω στο φαινόμενο του βρυκολακιάσματος στην ελληνική παράδοση [Αθήνα 2013 | Μουσείο Μπενάκη]
  • Γιοι και Κόρες – κείμενο-σκηνοθεσία Γιάννης Καλαβριανός  [Αθήνα 2013 | BIOS exploring urban culture]
  • Γιοι και Κόρες – κείμενο-σκηνοθεσία Γιάννης Καλαβριανός [Αθήνα 2012 | στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου]
  • Ο ξεπεσμένος Δερβίσης του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη solo performance [Αθήνα, Μυτιλήνη 2011 | Χώρος Τέχνης Βρυσσάκι, Θέατρο Αστέγων]
  • Ματωμένος Γάμος του F.G.Lorca [Αθήνα 2011, Πολυχώρος Ράγες]
  • El crimen de Nijar [έγκλημα στο Νίχαρ] – παράσταση βασισμένη στα πραγματικά γεγονότα που ενέπνευσαν τον Lorca να γράψει τον Ματωμένο Γάμο  [Αθήνα 2010 | Θέατρο Παραμυθίας]
  • Αρσενικό και παλιά δαντέλα του Joseph Kesselring  [Αθήνα 2009, θεατρική ομάδα “Τέταρτο Κουδούνι” Δήμου Σπάτων]
  • Άμλετ στο σκοτάδι – performance βασισμένη στους μονολόγους του Άμλετ του Shakespeare, σκηνοθεσία Γ.Κατινά και Π.Πανταζή [Αθήνα 2008, Τεχνόπολις Γκάζι]
  • Η μικρή μας πόλη του Thornton Wilder [Αθήνα 2008, θεατρική ομάδα “Τέταρτο Κουδούνι” Δήμου Σπάτων]
  • Χαμογελαστά παπούτσια – κείμενο σκηνοθεσία Π. Αποστολόπουλος [Αθήνα 2007, θέατρο Βικτώρια]
  • Η ομορφιά κείται εξουθενωμένη στο δρόμο – dance performance, χορογραφία Φρόσσω Κορρού choreographer Frosso Korrou [Αθήνα 2007, θέατρο Εντροπία]
Back To Top
Search